REGULAMIN KONKURSU DLA UCZNIÓW KLAS II NA „MUMINKOWĄ” ZAKŁADKĘ DO KSIĄŻKI
- W ramach ogólnopolskiego projektu „CZYTAMY MUMINKI”
I. Cele konkursu:
- rozbudzanie wrażliwości estetycznej wśród uczniów,
- rozbudzanie zainteresowań czytelniczych,
- utrwalenie znajomości postaci - bohaterów serii o Muminkach
- pobudzanie wrażliwości plastycznej i aktywności twórczej uczniów,
- doskonalenie sprawności manualnych,
- motywowanie do podejmowania aktywności czytelniczej.
II. Zasady uczestnictwa:
1. W konkursie mogą wziąć udział uczniowie klas II S.P. nr 11
2. Termin konkursu: 1.04 – 23.04. 2025
3. Uczestnik konkursu może dostarczyć 1 pracę – zakładkę , wykonaną
w wybranej przez siebie technice.
4. Uczestnicy przygotowują autorskie prace plastyczne w postaci zakładek, których motywem przewodnim jest ulubiona postać z serii o Muminkach.
5. Zakładka powinna zawierać informację o twórcy: imię i nazwisko autora,
klasę.
6. Wykonane prace będą uczestnikom zwracane po wystawie prac nagrodzonych, która eksponowana będzie w holu przed biblioteką do końca maja 2025
7. Komisja będzie oceniać pomysłowość, samodzielność wykonania, oryginalność i estetykę pracy.
9. Prace biorące udział w konkursie należy dostarczyć do 23 kwietnia 2025 r.,
do biblioteki szkolnej. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 25.04.2025 r
10. Udział w konkursie jest równoznaczny z oświadczeniem, iż dostarczone
prace są oryginałami autora.
III. Nagrody
1. Zostanie przyznane nagroda/y główna dla laureata/ów konkursu oraz dyplomy za II, III miejsce oraz wyróżnienia.
2. Na stronie internetowej szkoły oraz blogu biblioteki szkolnej zostanie
umieszczona informacja o przebiegu konkursu i jego wynikach.
3. Wyróżnione prace znajdą się na wystawie pokonkursowej w holu przed biblioteką.
IV. Organizator
Organizatorem konkursu jest biblioteka szkolna w budynku B, Szkoły Podstawowej nr 11 w Jeleniej Górze, p. Beata Solińska.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz