Regulamin szkolnego Konkursu na plakat „Bądź bezpieczny w Internecie”
Cele konkursu:
· promowanie zasad bezpiecznego korzystania z Internetu;
· popularyzacja wiedzy na temat Internetu i związanych z nim zagrożeń;
· kształtowanie umiejętności informatycznych, plastycznych i artystycznych;
· rozwijanie wyobraźni, kreatywności, pomysłowości.
Warunki uczestnictwa:
· konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas II .
· zadaniem konkursowym jest wykonanie plakatu pod hasłem „Bądź bezpieczny w Internecie” , w dowolnej technice (farby, pastele, ołówek, collage, etc.). Format plakatu A3
· samodzielnie lub w parze wykonane prace, należy dostarczyć do biblioteki szkolnej do 13 lutego 2024 roku. Prace wykonywane będą podczas zajęć w świetlicy szkolnej.
· prace konkursowe należy podpisać (imię i nazwisko/a, klasa)
· rozstrzygnięcie Konkursu - 16 lutego 2024 roku
Informacje dodatkowe:
· każdy uczestnik może skorzystać z informacji zawartych w gazetce ściennej na holu (biblioteka/świetlica klas II) i na blogu biblioteki szkolnej https://bibliosp11b.blogspot.com/
· najciekawsze plakaty zostaną zaprezentowane na wystawie pokonkursowej;
· prace można odebrać po zakończeniu wystawy pokonkursowej;
· akcja zgłoszona jako inicjatywa na https://www.saferinternet.pl
Organizator:
Biblioteka szkolna, Nauczyciele świetlicy klas II
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz